Prodejci vs. administrátoři

2 příspěvky / 0 new
Poslední
Jana
Offline
Naposledy viděn: 12 let 7 měsíců zpět
Připojen: 26.02.2010 - 06:46
Prodejci vs. administrátoři

Už jste také unavené z toho, dokazovat na různých internetových portálech a aukčních portálech originalitu svých věcí? Já ano, nebaví mě neustále dokazovat, že prodávám originální produkt např. Louis Vuitton, Gucci nebo Prada. Za originalitu ručím vrácením peněz a ani by mě nenapadlo někdy padělek prodat! Administrátoři bohužel v tomto směru jsou ti, kteří rozhodují o tom, co můžete prodávat nebo nemůžete. A na základě jejich rozhodnutí mohou zablokovat i účet!
Někdo z administrátorů, kdo třeba produkt Louis Vuitton nikdy neviděl, mi napíše, že se domnívá, že prodávám padělek, chce detaily fotek a dokladu! K čemu mu ale budou, pokud není odborník? Kdo z nás schovává doklady třeba i 7let? Záruční doba jsou 2 roky a já nemám potřebu doklady sbírat, pro mě je důležitý originální produkt...
Moje hodnocení, spokojení nakupující a originální produkty bohužel nestačí ke spokojenosti administrátorů nebo závistivců? :-)
Přitom opravdové padělky se vesele prodávají za 700,- i za 7000,- a nikdo s tím nic nedělá...
Jestli k tomuto tématu máte co říct, podělte se s námi :-)

Januna
Offline
Naposledy viděn: 13 let 10 měsíců zpět
Připojen: 17.03.2010 - 21:18
No ja tedy mam co rict:o)) ,

No ja tedy mam co rict:o)) , momentalne se dohaduji o svych vecech , ja bohuzel ke vsemu doklady nemam , viz.balerinky LV z Aukra.. Je na nich jen date code a originalni krabice.. Dale k brylkam Dior a sperkum Folli Follie , stari i 2 a vice let, takze smesne.. neco jsem jiz poslala zakaznicim a tezko dolozim doklad.. Je to mrzute a otravne.. Resi nas zrejme jedna a tataz pani , super zena.. Snad se tu objevi i Eliska a ma take co rict:o))).. Preposlala jsem ji tuto stranku.. Hodnoceni pres 7OO nic neznamena.. Pani ma zrejme skoleni , jak prudit lidi.. nelibi se mi to..

Kouni
Offline
Naposledy viděn: 12 let 8 měsíců zpět
Připojen: 20.03.2010 - 10:16
Myslím že s perfektním

Myslím že s perfektním nafocením všech detailů,datacode,stamp,drunk a pod. by neměli mít problém i ti nejpřísnější administrátoři,vždyť přece doklad o koupi určitě nemá každý a když si kupuji dražší věc,určitě hned nepřemýšlím nad tím,jak ji budu za pár let zase prodávat:-))...Jak by pak prokazoval pravost svého jinak jak určitě všichni ví stoprocentního zboží třebas Masarovič na Aukru??

Jana
Offline
Naposledy viděn: 12 let 7 měsíců zpět
Připojen: 26.02.2010 - 06:46
Souhlasím :-)

Přesně tak, jak jste napsala. Jsem povinna si doklady o koupi schovávat několik let? A doklad zaručuje originalitu? Záruku stejně máte jen dva roky...
Objevuje se spousta padělků i s doklady, viz. Louis Vuitton Grafitty... a ten pán mi nabízel i dokladem pásky LV. A když jsem se ho zeptala na datecode, tak mi napsal, že se to asi na všechny pásky nedává a na něm není :-) (byl to pásek z akt. kolekce).

Kouni
Offline
Naposledy viděn: 12 let 8 měsíců zpět
Připojen: 20.03.2010 - 10:16
...přesně:-))

...je to tak a asi s tím nic neuděláme,můžeme jen mít dobrý pocit že máme a poznáme originály my samy,ono to tak trošku hřeje u srdíčka,i když to těm okolo je třeba úplně jedno...hloupých řečí o tom,kam LV datacode dává nebo nedává jsem už taky vyslechla spousty,je to spíš k smíchu,vždyť nakonec..já mám doma už pár let LV messenger od kamarádky,předaný se slovy "stopro originál":-))..má všechno jak má mít,i datacode a pod...jen nejspíš.....není originál:-)))))

FanFanFa
Offline
Naposledy viděn: 13 let 10 měsíců zpět
Připojen: 20.03.2010 - 10:39
Originalita

Zdravím všechny,
no tak já si určitě nemyslím, že 700 kladných hodnocení zaručuje, že dotyčný prodává originály. Bohužel, je to sice vůči některým, kteří originály prodávají nefér, ale je to tak. Na MMB by se našlo několik zdárných příkladů, kdy byl prodávající ověřený, zaručený atd. a dneska má zablokované účty. A proč? Protože prodával padělky. Na aukru se to padělky jen hemží, a zvesela se provávají a lidé si je kupují. Za nehorázné ceny. A admini je nemažou. No a pak jsou tam originály, a ty smažou. To je nefér. Ale myslím, že dotyčný už autentifikaci zvládá, a dle fotek pozná originál.
Je pravdou to, že např. Jani nebo pan Masarovič, prodáváte originály, a po Vás chtějí doklady, a po těch co tam prodávají věci z Holešovice ne. To je divné. Ale bohužel stím nic nenaděláme.

A.

Januna
Offline
Naposledy viděn: 13 let 10 měsíců zpět
Připojen: 17.03.2010 - 21:18
Ano,hodnoceni neni zaruka

Ano,hodnoceni neni zaruka toho,ze neprodavate padelky,to ne,ale kdyz koupite u p.Masarovice,tak taky nemate doklad a kdyz by jste pak dale chtela prodat na MMb , tak nemuzete , datecode a nafocene detaily jim nestaci,coz me zarazi,vec bez dokladu neni pokazde fake a my , co kupujeme casto , to vetsinou pozname.. Me uz na mmb ucet nepusti , takze musim vse znovu nafotit a dat to trebas k segre.. Je to porad dokola.. Ale s tim opravdu nic nenadelame..

FanFanFa
Offline
Naposledy viděn: 13 let 10 měsíců zpět
Připojen: 20.03.2010 - 10:39
No to ano, ale člověk, když

No to ano, ale člověk, když si kupuje věc bez dokladu, tak stím musí počítat. Bohužel to tak je, i na MMB se ale objevují věci od LV, které namají doklad, jsou originály a jsou tam.
A ty co jsou padělky, tam jsou taky-nejsou pod LV, ale do popisu drze prodávající uvede originál LV. A datacod apod. nikde.

Miracle
Offline
Naposledy viděn: 14 let 4 týdny zpět
Připojen: 20.03.2010 - 09:02
Je opravdu únavné neustále dokazovat autentičnost někomu,

kdo LV kabelku viděl maximálně z rychlíku, je jedno, jestli je to Aukro nebo MMB. Na Aukru smažou, aniž by se tomu víc vyjádřili, vy dokola vystavujete znovu za nové poplatky, už na Aukro nic nedávám.

Na MMB jsou zase tak nadřazení,arogantní a nasertivní, že není možno je přesvědčit o tom, že ručíte za sám za sebe a následky si taky pponesete sám. Když budu chtít někoho podvést, tak pošlu adminovi fotky originálu,včetně vyfocené faktury a kupujícímu pošlu fake. Nevím o co jde administrátorům, když jim musí být jasný, že pokud někdo chce udělat tunel na druhýho, udělá ho vlastně s pomocí admina.

Na druhou stranu chápu kontroly,jelikož jsou za to vysoký sankce, viz: http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=662920 , ale já mám spíš pocit, že z pozice "moci" se tak chovají ty, které si léčí své komplexy....

Taky mě vytočí to, že se na MMB prodává spousty faků jiných značek a to je v pořádku!

Lumilka
Offline
Naposledy viděn: 14 let 6 měsíců zpět
Připojen: 21.05.2010 - 21:36
Osvědčení prodejci

Milé autorky stránek,
chci vám poděkovat, že jste tyto stránky vytvořily. Přiznám se, že zatím žádnou z luxusních kabelek nevlastním, ale na koupi se chystám a vaše rady jsou pro mně velmi cenné. Doufám, že se manžel pochlapí a ke kulatinám mi věnuje nějakou parádní Vuittonku :-) Protože bude nejspíše pátrat na netu než že by šel do originál obchodu, chci se zeptat, zda by bylo možné zveřejnit na těchto stránkách jména prodejců, které máte ověřené a víte, že prodávají opravdu originály. Myslím si, že na netu luxusní kabelky kupují zejména ty z nás, které po originalitě touží, ale v obchodu si ji nemohou dovolit a tak se snaží sehnat něco nošeného a levnějšího. Málokterá z nás ale dokáže přesně identifikovat, zda je kabelka originál nebo ne. Tak si myslím, že by to pomohlo :-)

Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.